Asiakasvalitusten käsittely

SEB:ssä pyrimme aina hyvään asiakaskokemukseen. Mikäli olemme siinä epäonnistuneet, pyydämme olemaan meihin yhteydessä, jotta voimme parantaa palveluamme ja välittää kehitysideat eteenpäin. Yhteystietomme löytyvät alta. Voitte myös olla yhteydessä suoraan yhteyshenkilöönne SEB:llä.

Yhteystietomme

Käsittelemme asiakasvalitukset viivytyksettä ja pyrimme vastaamaan yhteydenottoihin pikimmiten,  kuitenkin viimeistään 5 pankkipäivän sisällä. Selvitystä vaativat valitukset hoidamme 15 pankkipäivän kuluessa.

Mikäli ette ole tyytyväinen SEB:ltä asiakasvalitukseenne saamaan vastaukseen tai ratkaisuun, teillä on mahdollisuus ottaa yhteyttä myös seuraaviin ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin:

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta, FINE www.fine.fi
Kuluttajariitalautakunta, KRIL www.kuluttajariita.fi
Finanssivalvonta www.finanssivalvonta.fi