Käytössäsi on vanhentunut selain. Tietoturvallisuuden ja sivujen yleisen toimivuuden vuoksi suosittelemme, että päivität selaimesi uusimpaan versioon
Tämä on SEB
SEB on johtava pohjoismainen rahoituspalveluiden tarjoaja. Toimintaamme ohjaa vahva usko siihen, että yrittäjähenkisyys ja luovuus ovat avaintekijöitä paremman maailman rakentamisessa.
SEB antaa ihmisille mahdollisuuden toteuttaa unelmansa, tavoitteensa ja liikeideansa. Pohjoismaiden johtavana kansainvälisesti toimivana yrityspankkina, innovaatio ja yrittäjyys ovat osaa DNA:tamme.
Olemme asiakkaillemme kumppani, joka seisoo asiakkaiden rinnalla niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina. Meillä asiakkaat ovat aina etusijalla, sillä tiedämme, että pitkäjänteisyys ja pitkäaikaiset asiakassuhteet ovat kannattavia. Meillä on aktiivinen rooli paikallisten yhteisöjen kehittämisessä, joissa rakennamme vahvoja asiakassuhteita.Ruotsissa ja Baltiassa tarjoamme taloudellista neuvontaa ja laajan valikoiman rahoituspalveluja. Suomessa, Tanskassa, Norjassa ja Saksassa toiminnan painopiste on yritysten ja instituutioiden pankkipalveluissa, sekä Family Officessa.
Mihin uskomme
Asiakas ensin
Asetamme asiakkaidemme tarpeet etusijalle ja pyrimme aina tuottamaan asiakkaille todellista lisäarvoa.
Sitoutuneisuus
Olemme henkilökohtaisesti omistautuneet asiakkaidemme menestykseen ja kannamme vastuun omasta toiminnastamme.
Yksinkertaisuus
Pyrimme yksinkertaistamaan sitä, mikä tuntuu monimutkaiselta. Arvostamme asiakkaidemme aikaa, ja pyrimme siksi olemaan tavoitettavissa, suoraviivaisia ja avoimia.
Yhteistyö
Yhdessä saavutamme enemmän. Jaamme tietoa keskenämme, haastamme toisiamme ja opimme ryhmässä toimimisen kautta.
Mitä haluamme saavuttaa
Tarjota asiakkaillemme maailmanluokan palvelua.
Vastuullisuus määrittelee, keitä olemme ja mitä teemme
Pankkina olemme osa yhteiskuntaa. Tiedämme, että tekemisillämme on vaikutusta – sekä suorasti että epäsuorasti. SEB pyrkii vahvasti vaikuttamaan kestävään kehitykseen, ja otamme vastuuta siitä, kuinka toimintamme vaikuttaa asiakkaisiin, työntekijöihin, osakkeenomistajiin ja yhteiskuntaan kokonaisuudessaan.
SEB:llä on käytössään menettely, jonka kautta työntekijä ja muu henkilö voivat luottamuksellisesti ilmoittaa sääntöjenvastaisuuksista. Mikäli työntekijä tai muu henkilö havaitsee epäeettistä tai lainvastaista toimintaa, hänellä on mahdollisuus ilmoittaa havainnostaan anonyymisti WhistleB-palvelun kautta. WhistleB täyttää tietosuojavaatimukset.
SEB:llä on käytössään menettely, jonka kautta työntekijä ja muu henkilö voivat luottamuksellisesti ja anonyymisti ilmoittaa sääntöjenvastaisuuksista WhistleB-palvelun kautta. WhistleB täyttää tietosuojavaatimukset
SEB:n palkitsemisjärjestelmän tavoitteena on houkutella, sitouttaa ja motivoida oikean kompetenssin omaavia työntekijöitä, jotka näin myötävaikuttavat pankin pitkäaikaiseen menestykseen. Palkitseminen kannustaa hyvään työsuoritukseen ja terveeseen riskinottoon asiakkaiden ja osakkeenomistajien odotusten mukaisesti. Palkitseminen perustuu kokemukseen ja työsuoritukseen, ja luo lisäarvoa edistämällä pitkäaikaista sitoutumista.
sebgroup.com -verkkosivuilla löydät konsernin kaikki analyysit ja raportit, Investor Relations -sivut, kattavaa tietoa vastuullisuustyöstämme, uramahdollisuudet ja paljon muuta.