Mene hakuun Mene sisältöön

Käytössäsi on vanhentunut selain. Tietoturvallisuuden ja sivujen yleisen toimivuuden vuoksi suosittelemme, että päivität selaimesi uusimpaan versioon

Instituutioasiakkaat arvioivat SEB:n Suomen parhaaksi pankiksi Prosperan tutkimuksessa

Asiakkaat arvioivat SEB:n Suomen parhaaksi pankiksi vuotuisessa Prosperan Institutional Banking -asiakastyytyväisyyskyselyssä.

Toiseksi tutkimuksessa sijoittui Nordea ja kolmanneksi J.P. Morgan.

- Olemme panostaneet kovasti asiakastyöhön ja on hienoa huomata, että asiakkaat myös arvostavat sitä. Kiitämme asiakkaitamme saamastamme positiivisesta palautteesta ja luottamuksesta. Tärkein viesti tässä on, että toimimalla yhdessä läpi asiakasvastuuyksiköiden ja kaikkien tuotealueiden, meidän on mahdollista toimittaa pankin asiakkaille ensiluokkaista palvelua. Uskon vakaasti, että näin toimimalla pystymme olemaan lähellä asiakkaita ja rakentamaan entistä parempia ja strategisia asiakassuhteita, Jussi Lepistö, Head of Institutional Banking, toteaa.

Prospera Institutional Banking -tutkimus tehtiin Suomessa marras-joulukuun aikana sähköisesti ja puhelinhaastatteluina. Kyselyyn vastasi 24 instituution edustajaa. Vastaajat olivat joko toimitus-, talous- tai sijoitusjohtajia. Tutkimuksessa arvioitiin Suomessa toimivia pankkeja.